2. Üniversite Okuma İmkanı ?
8
●1.329
- 27-12-2012, 08:38:33Arkadaşlar merhaba.Üniversiteye bu yıl başladım 2. öğretim 1. sınıf öğrencisiyim.Ben bu sene tekrardan sınava gireceğim.Kaldığım şehirde 2 yıllık örgün öğretimden bir bölüm tutturursam 2 üniversitede de okuma imkanım var mı acaba ?
- 28-12-2012, 09:50:18şöyle söyleyeyim. ben şuan 2. öğretimim. sınavla gireceğim ön lisans bölümü 1. öğretim. yani ders çakışması yaşanmıyor.Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2012, 12:11:29Üyeliği durdurulduÇift anadal ve yandal uygulaması nedir bende aşırı derecede merak ediyorum . ÜNiversitenin ilk günü uyum programında birşey dediler ama hiçbirşey anlamadım . Benimde bu ilk yılım üniversitede ama inş sınava girip veterinerlik okumak istiyorum . Allah herkesin gönlüne göre versin ...
- 29-12-2012, 17:38:52okul yönetmeliğine baktığımda bizim bölüm şuan diğer bölümlerle çift anadal yapamıyor.ondan işime yarayan birşeyler yapamıyorum..Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çift anadal uygulamasında eğitiminiz boyunca okul yönetiminizin belirlediği bölümlerden bir tanesini okuyarak 2. bir lisans diplomasına sahip olabilirsiniz.tabii bunun için belli kriterler var üniversite yönetmeliğinde yazıyor o.Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yandal uygulamasında ise size sertifika tarzı bir belge verilir.diploma yerine geçmez. - 12-08-2013, 18:30:02konuyu hortlatmış gibi oldum ama en azından bu durumda olan arkadaşlar bilgilensin diye yazıyorum. Bir üniversitede hem lisans hemde önlisans okuyabiliyorsunuz sonunda doğruyu öğrenebildik. yani gündüz birine akşam diğerine gidebiliyorsunuz.Sanırım aynı ilçede olma şartı var.