Merhaba,
Aynı anda iki örgün önlisans veya lisans programının okunması mümkün değil diye biliyorum. En basitinden dersleriniz çakışır.
şöyle söyleyeyim. ben şuan 2. öğretimim. sınavla gireceğim ön lisans bölümü 1. öğretim. yani ders çakışması yaşanmıyor.