Arkadaşlar merhaba.Üniversiteye bu yıl başladım 2. öğretim 1. sınıf öğrencisiyim.Ben bu sene tekrardan sınava gireceğim.Kaldığım şehirde 2 yıllık örgün öğretimden bir bölüm tutturursam 2 üniversitede de okuma imkanım var mı acaba ?