• 11-10-2012, 14:47:53
    #1
    merhaba arkadaşlar ben 2011-2012 öğretim yılında 1.sınıf kamu yönetimi okudum 5 dersten kaldım 2 dersten geçtim. Biliyorsunuz yeni sistem geldi kredili sistem ben şimdi 2.sınıfamı geçtim o kaldığım 5 dersle beraber 2.sınıftaki dersleremi giricem yoksa tekrardan 1.sınıf okuyup kaldığım 5 derstenmi sınava giricem?
  • 11-10-2012, 14:51:04
    #2
    işte bu sorunun cevabını bende arıyorum fakat net bir cevap bulamadım
  • 11-10-2012, 14:55:59
    #3
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu sorunun cevabını bende arıyorum fakat net bir cevap bulamadım
    hadi ya geçen ben adama 2.üniversite okuyabilirmiyim diye sordum adamda sen üniversite bitirmedinki 2.sini okuyasın dedi
  • 11-10-2012, 14:56:37
    #4
    19 Ekim'den sonra belli olur.Dersleri yansıttıklarında görebilirsin.(Diye düşünüyorum)
  • 11-10-2012, 14:56:51
    #5
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ya geçen ben adama 2.üniversite okuyabilirmiyim diye sordum adamda sen üniversite bitirmedinki 2.sini okuyasın dedi
    o ikinci üniversite olayı mesela sen normal üniversite de okuyorsun ekstra 2. üniversite olarak sadece açık öğretime kayıt olabilirsin
  • 11-10-2012, 15:05:41
    #6
    2. Sınıfa geçmiş oluyorsun. Fakat kredili sistem olduğundan 2. sınıfın tüm derslerini alamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam bir dönemde 27 kredi alabiliyorsun. Alttan kalan derslerinin kredisi atıyorum 15 kalan 12 krediyide 2.sınıfın derslerinden alıyorsun. Kredi bir nevi borç demek sınıfı geçersin ama borçlu geçersin.
  • 11-10-2012, 15:09:48
    #7
    Maqro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Sınıfa geçmiş oluyorsun. Fakat kredili sistem olduğundan 2. sınıfın tüm derslerini alamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam bir dönemde 27 kredi alabiliyorsun. Alttan kalan derslerinin kredisi atıyorum 15 kalan 12 krediyide 2.sınıfın derslerinden alıyorsun. Kredi bir nevi borç demek sınıfı geçersin ama borçlu geçersin.
    yani 1. sınıftan 2. sınıfa borçlu olarak geçmiş bulunuyoruz ?
  • 11-10-2012, 15:10:57
    #8
    Aynen öyle, haliyle okuluda uzatmış oluyorsun.
  • 11-10-2012, 15:13:30
    #9
    bende şöyle biliyorum altdan kalan dersleri bir sonraki dönemde vermek zorundasın 2.sınıfa geçiyorsun bildiğim kadarıyla ama o dersleri veremezsen sürekli dönemin uzar. Arkadaşın dediği gibide olabilir kredi muhabeti