bende şöyle biliyorum altdan kalan dersleri bir sonraki dönemde vermek zorundasın 2.sınıfa geçiyorsun bildiğim kadarıyla ama o dersleri veremezsen sürekli dönemin uzar. Arkadaşın dediği gibide olabilir kredi muhabeti