merhaba arkadaşlar ben 2011-2012 öğretim yılında 1.sınıf kamu yönetimi okudum 5 dersten kaldım 2 dersten geçtim. Biliyorsunuz yeni sistem geldi kredili sistem ben şimdi 2.sınıfamı geçtim o kaldığım 5 dersle beraber 2.sınıftaki dersleremi giricem yoksa tekrardan 1.sınıf okuyup kaldığım 5 derstenmi sınava giricem?