2. Sınıfa geçmiş oluyorsun. Fakat kredili sistem olduğundan 2. sınıfın tüm derslerini alamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam bir dönemde 27 kredi alabiliyorsun. Alttan kalan derslerinin kredisi atıyorum 15 kalan 12 krediyide 2.sınıfın derslerinden alıyorsun. Kredi bir nevi borç demek sınıfı geçersin ama borçlu geçersin.
yani 1. sınıftan 2. sınıfa borçlu olarak geçmiş bulunuyoruz ?