açıköğretim durumum
12
●866
- 11-10-2012, 14:47:53merhaba arkadaşlar ben 2011-2012 öğretim yılında 1.sınıf kamu yönetimi okudum 5 dersten kaldım 2 dersten geçtim. Biliyorsunuz yeni sistem geldi kredili sistem ben şimdi 2.sınıfamı geçtim o kaldığım 5 dersle beraber 2.sınıftaki dersleremi giricem yoksa tekrardan 1.sınıf okuyup kaldığım 5 derstenmi sınava giricem?
- 11-10-2012, 14:55:59hadi yaMaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ben adama 2.üniversite okuyabilirmiyim diye sordum adamda sen üniversite bitirmedinki 2.sini okuyasın dedi
- 11-10-2012, 14:56:51o ikinci üniversite olayı mesela sen normal üniversite de okuyorsun ekstra 2. üniversite olarak sadece açık öğretime kayıt olabilirsinKaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2012, 15:05:412. Sınıfa geçmiş oluyorsun. Fakat kredili sistem olduğundan 2. sınıfın tüm derslerini alamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam bir dönemde 27 kredi alabiliyorsun. Alttan kalan derslerinin kredisi atıyorum 15 kalan 12 krediyide 2.sınıfın derslerinden alıyorsun. Kredi bir nevi borç demek sınıfı geçersin ama borçlu geçersin.
- 11-10-2012, 15:09:48yani 1. sınıftan 2. sınıfa borçlu olarak geçmiş bulunuyoruz ?Maqro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ben adama 2.üniversite okuyabilirmiyim diye sordum adamda sen üniversite bitirmedinki 2.sini okuyasın dedi