Merhaba arkadaşlar
bi kaç tane bölümün 4 senelik uzaktan eğitimi var aynı bölümün normal eğitimliside var ikiside aynı fakultede diploma'da ikimizinkide aynı mı oluyor yoksa farklı mı bende uzaktan eğitim mi yazıyor?
Uzaktan eğitim
5
●692
- 02-01-2013, 14:26:55Bölümüne göre değişiyor, 2 yıllık yazarsan vizeler uzaktan final okuldan oluyor.KamiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıllık bilg. müh yazarsan (SDÜ'deyim) hem vize hem final okulda oluyor.
Diploma farkı yok, harc var.
Haftada bi gün okula gidiyoruz. (Cuma)
Merak ettiğin soruları cevaplayabilirim
bu sınavlar nasıl oluyor sınavlar için üniye mi gidiyoz?