• 27-09-2012, 23:09:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    bi kaç tane bölümün 4 senelik uzaktan eğitimi var aynı bölümün normal eğitimliside var ikiside aynı fakultede diploma'da ikimizinkide aynı mı oluyor yoksa farklı mı bende uzaktan eğitim mi yazıyor?
  • 27-09-2012, 23:09:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İkisi de aynı oluyor hocam.
  • 02-01-2013, 14:23:44
    #3
    hocam bi şey sorcam yine bu sınavlar nasıl oluyor sınavlar için üniye mi gidiyoz?
  • 02-01-2013, 14:26:03
    #4
    Hayır kardeşim uzaktan egitim aldıgın okulun kampüsleri oluyor burda yada sana biyer gösteriyorlar.Mesela kazakistandaki Ahmet yesevi üniverstesinin sınav merkezi istanbul marmara üniverstesi bu tarz yani
  • 02-01-2013, 14:26:55
    #5
    KamiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bi şey sorcam yine bu sınavlar nasıl oluyor sınavlar için üniye mi gidiyoz?
    Bölümüne göre değişiyor, 2 yıllık yazarsan vizeler uzaktan final okuldan oluyor.
    4 yıllık bilg. müh yazarsan (SDÜ'deyim) hem vize hem final okulda oluyor.
    Diploma farkı yok, harc var.
    Haftada bi gün okula gidiyoruz. (Cuma)
    Merak ettiğin soruları cevaplayabilirim
  • 02-01-2013, 14:32:23
    #6
    hocam şimdi ben bu sene istanbul üniversitesi işletme yada iktisat uzaktan eğitim okumak istiyorum. şimdi ben üniversiteye gidicekmiyim sınavlar için ? izmirde yaşıyorum istanbula yerleşmem gerekiyormu?