Merhaba arkadaşlar

bi kaç tane bölümün 4 senelik uzaktan eğitimi var aynı bölümün normal eğitimliside var ikiside aynı fakultede diploma'da ikimizinkide aynı mı oluyor yoksa farklı mı bende uzaktan eğitim mi yazıyor?