KamiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi şey sorcam yine bu sınavlar nasıl oluyor sınavlar için üniye mi gidiyoz?
Bölümüne göre değişiyor, 2 yıllık yazarsan vizeler uzaktan final okuldan oluyor.
4 yıllık bilg. müh yazarsan (SDÜ'deyim) hem vize hem final okulda oluyor.
Diploma farkı yok, harc var.
Haftada bi gün okula gidiyoruz. (Cuma)
Merak ettiğin soruları cevaplayabilirim