• 30-08-2012, 15:48:06
    #10
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz tercih yapmadım ama istanbul dışından vazgeçersem Beykent veya Kültür yazacağım
    Hayırlısı olsun =)
  • 30-08-2012, 17:34:40
    #11
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz tercih yapmadım ama istanbul dışından vazgeçersem Beykent veya Kültür yazacağım
    beykenti bende yazacam hocam bölüm nedir ? ben yazılım müh yazacağım.
  • 30-08-2012, 18:22:50
    #12
    AyazWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beykenti bende yazacam hocam bölüm nedir ? ben yazılım müh yazacağım.
    rakip değiliz
  • 30-08-2012, 18:56:32
    #13
    Her üniversite farklı uygulama yapıyor ancak çogu 1. sınıftan başlatıyor. Muaf olabileceğiniz derslerden muaf olduktan sonra üstten ders alabiliyorsunuz. Üstten ders alarak okul daha erken bitirilebiliyor.
  • 30-08-2012, 19:09:14
    #14
    beyazgolge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her üniversite farklı uygulama yapıyor ancak çogu 1. sınıftan başlatıyor. Muaf olabileceğiniz derslerden muaf olduktan sonra üstten ders alabiliyorsunuz. Üstten ders alarak okul daha erken bitirilebiliyor.
    Kaç tane ders muaf ettikleri önemli benim diploma notum 3.44 derslerim hep yüksekti muaf olursam çok iyi olacak
  • 30-08-2012, 19:14:29
    #15
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç tane ders muaf ettikleri önemli benim diploma notum 3.44 derslerim hep yüksekti muaf olursam çok iyi olacak
    benimde yediler hakkımı 3.40 da kaldık
  • 30-08-2012, 19:17:09
    #16
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde yediler hakkımı 3.40 da kaldık
    Normalde en yüksek not aa düsüyordu.. benim 2 tane ba geldi hocaya sordum hata var dedi.. düzelten olmadı =)
  • 30-08-2012, 19:20:09
    #17
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde en yüksek not aa düsüyordu.. benim 2 tane ba geldi hocaya sordum hata var dedi.. düzelten olmadı =)
    aynen öyle aöbp 80 olmasına rağmen öbp 68 geldi ya o acıtıyor adamın içini Muafiyet büyük ihtimalle onların nota karışılık geçtiklerinden ederler, sonuçta bütün derslerlerden muaf oluruz. Fazlasıyla gördük, hangi myo dan mezun oldun?
  • 30-08-2012, 19:28:00
    #18
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle aöbp 80 olmasına rağmen öbp 68 geldi ya o acıtıyor adamın içini Muafiyet büyük ihtimalle onların nota karışılık geçtiklerinden ederler, sonuçta bütün derslerlerden muaf oluruz. Fazlasıyla gördük, hangi myo dan mezun oldun?
    tunceliden mezun oldum.. yazacagım yerlerde dogu olacak zaten.. hazırlık okutmayan ünileri tercih ettim.. kısa yoldan hangisi ile bitirim diye