beyazgolge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her üniversite farklı uygulama yapıyor ancak çogu 1. sınıftan başlatıyor. Muaf olabileceğiniz derslerden muaf olduktan sonra üstten ders alabiliyorsunuz. Üstten ders alarak okul daha erken bitirilebiliyor.
Kaç tane ders muaf ettikleri önemli benim diploma notum 3.44 derslerim hep yüksekti muaf olursam çok iyi olacak