Hublot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DGS 3. Sınıftan Başlatan Üniversiteler
26
●63.581
- 30-08-2012, 17:34:40beykenti bende yazacam hocam bölüm nedir ? ben yazılım müh yazacağım.Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2012, 18:56:32Her üniversite farklı uygulama yapıyor ancak çogu 1. sınıftan başlatıyor. Muaf olabileceğiniz derslerden muaf olduktan sonra üstten ders alabiliyorsunuz. Üstten ders alarak okul daha erken bitirilebiliyor.
- 30-08-2012, 19:09:14Kaç tane ders muaf ettikleri önemli benim diploma notum 3.44 derslerim hep yüksekti muaf olursam çok iyi olacakbeyazgolge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2012, 19:14:29benimde yediler hakkımı 3.40 da kaldıkArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2012, 19:17:09Normalde en yüksek not aa düsüyordu.. benim 2 tane ba geldi hocaya sordum hata var dedi.. düzelten olmadı =)Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2012, 19:20:09aynen öyle aöbp 80 olmasına rağmen öbp 68 geldi ya o acıtıyor adamın içiniArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muafiyet büyük ihtimalle onların nota karışılık geçtiklerinden ederler, sonuçta bütün derslerlerden muaf oluruz. Fazlasıyla gördük, hangi myo dan mezun oldun?
- 30-08-2012, 19:28:00tunceliden mezun oldum.. yazacagım yerlerde dogu olacak zaten.. hazırlık okutmayan ünileri tercih ettim.. kısa yoldan hangisi ile bitirim diyeHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle