Normalde en yüksek not aa düsüyordu.. benim 2 tane ba geldi hocaya sordum hata var dedi.. düzelten olmadı =)
aynen öyle aöbp 80 olmasına rağmen öbp 68 geldi ya o acıtıyor adamın içini

Muafiyet büyük ihtimalle onların nota karışılık geçtiklerinden ederler, sonuçta bütün derslerlerden muaf oluruz. Fazlasıyla gördük, hangi myo dan mezun oldun?