Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde yediler hakkımı 3.40 da kaldık
Normalde en yüksek not aa düsüyordu.. benim 2 tane ba geldi hocaya sordum hata var dedi.. düzelten olmadı =)