Konu
DGS 3. Sınıftan Başlatan Üniversiteler
30-08-2012, 19:17:09
#16
ArneLd
Hublot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benimde yediler hakkımı 3.40 da kaldık
Normalde en yüksek not aa düsüyordu.. benim 2 tane ba geldi hocaya sordum hata var dedi.. düzelten olmadı =)