• 20-06-2026, 18:27:10
    #1
    Yks ilk adımı tyt bitti sizce nasıl geçti ben Türkçede takıldım baya yarın ayt girecek arkadaşlara başarılar dilerim Allah yardımcınız olsun
  • 20-06-2026, 18:28:05
    #2
    Kişisel Rütbe
    Easy 500 bekliyorum
  • 20-06-2026, 18:30:14
    #3
    Ben girmedim ama sabahtır X'teyim. Süreyi geçirip yetişmeye çalışanlar duvarlardan tellerden iyi atlamışlar.

    Veliler çocuklara "hadi atla aslanım benim" diye gaz veriyordu.
  • 20-06-2026, 18:31:04
    #4
    Aslında bir gözlük geliştiriceksin numaralı gözlük gibi olabilecek, sınava girerken 10 numara
    İçine de yerel LLM oh
  • 20-06-2026, 18:32:35
    #5
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bir gözlük geliştiriceksin numaralı gözlük gibi olabilecek, sınava girerken 10 numara
    İçine de yerel LLM oh
    Gözlük kontrol ediliyor 😅
  • 20-06-2026, 18:37:57
    #6
    DERDOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlük kontrol ediliyor 😅
    İşlevsel olacak işte
    numaralı gibi gözükecek bir yere basınca veya bir işaret gösterince yapay zeka moduna geçicek
  • 20-06-2026, 18:39:29
    #7
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlevsel olacak işte
    numaralı gibi gözükecek bir yere basınca veya bir işaret gösterince yapay zeka moduna geçicek
    Varsa öyle bir teknoloji seneye yapalım 😅
  • 20-06-2026, 18:40:09
    #8
    DERDOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa öyle bir teknoloji seneye yapalım 😅
    Seneye
    Benim 3 senem var üstünde çalışmaya başlasak biter belki 🤣
  • 20-06-2026, 18:40:50
    #9
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye
    Benim 3 senem var üstünde çalışmaya başlasak biter belki 🤣
    Aramızda kalsın hocam kimse duymasın 😅