Sizce zor muydu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce zor muydu?
16
●
362
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Sizce zor muydu?
1
2
20-06-2026, 18:41:15
#10
Haz
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşlevsel olacak işte
numaralı gibi gözükecek bir yere basınca veya bir işaret gösterince yapay zeka moduna geçicek
İçine yapay zeka veri seti entegre edilmiş sıvı göz lensi.
Gerçi bu teknolojiye sahip adamın sınavda ne işi var. O da ayrı konu.
20-06-2026, 18:42:01
#11
İbrahimH
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçine yapay zeka veri seti entegre edilmiş sıvı göz lensi.
Gerçi bu teknolojiye sahip adamın sınavda ne işi var. O da ayrı konu.
Aile baskısı mı desek 🤣
20-06-2026, 18:46:07
#12
DERDOO
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçine yapay zeka veri seti entegre edilmiş sıvı göz lensi.
Gerçi bu teknolojiye sahip adamın sınavda ne işi var. O da ayrı konu.
Gerçekten öyle o zeka ile orda ne işi olur 😅
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aile baskısı mı desek 🤣
Hayırlı olsun hocam sınav o kadar zor olmuyor çalışana
20-06-2026, 18:47:19
#13
ApYazilim
4 sene önce giridim. Yaşlanıyorum galiba
20-06-2026, 18:48:20
#14
DERDOO
ApYazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 sene önce giridim. Yaşlanıyorum galiba
Hocam ne yaşlanması gencsiniz işte
20-06-2026, 18:50:01
#15
ApYazilim
DERDOO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ne yaşlanması gencsiniz işte
Tr şartlarında yaşlı oluyorsun buyaşta
20-06-2026, 18:50:29
#16
DERDOO
ApYazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tr şartlarında yaşlı oluyorsun buyaşta
Orada haklısınız malesef
21-06-2026, 17:55:30
#17
AFNaNTiK
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler