Konu
Sizce zor muydu?
20-06-2026, 18:30:14
#3
Haz
Ben girmedim ama sabahtır X'teyim. Süreyi geçirip yetişmeye çalışanlar duvarlardan tellerden iyi atlamışlar.
Veliler çocuklara "hadi atla aslanım benim" diye gaz veriyordu.