• 12-06-2025, 21:54:51
    #1
    selamlar kardeşim üniversiteye gidecek bu sene puanı çok yüksek değil işletme düşünüyor. ortalama şuan denemelerde 350-500 bin arası ea da sıralama yapıyor istanbulda oturuyoruz. şehir dışı olabilir. amacı sadece gitmek ne önerirsiniz üniversite olarak?
  • 12-06-2025, 21:58:13
    #2
    Okumasın.

    En kötü açıköğretim iktisat okusun memur olur bu esnada dışarda çalışsın çok daha mutlu olur ve mezun olduktan sonraki döneminden daha fazla kazancı olur.
  • 12-06-2025, 22:03:14
    #3
    Malesef bende aynısını üzülerek söylüyorum r10 a başlasın sosyal medyalardan para kazanmaya baksın veya sitelerden
  • 12-06-2025, 22:04:59
    #4
    Bakın yemin ederim size şu an ki aklım olsa sanayine meslek öğrenirdim. Yaşım 41. Keşke 25 yıl önceye gidebilsem...
  • 12-06-2025, 22:11:18
    #5
    medıpol guzel ya hocam baska alternatıfde bakılabılır
  • 12-06-2025, 22:44:42
    #6
    ODTÜ itu bilkent iyidir. TOBB, özyeğin üniversitesi de iyidir.
  • 12-06-2025, 22:53:08
    #7
    Gold üye
    Bingöl Üniversitesi 🌝
  • 12-06-2025, 23:44:05
    #8
    Açıköğretimden devam etsin
  • 16-09-2025, 22:09:13
    #9
    BINGILDAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bingöl Üniversitesi 🌝
    kötü mü hocam oraya gideceğim :d