selamlar kardeşim üniversiteye gidecek bu sene puanı çok yüksek değil işletme düşünüyor. ortalama şuan denemelerde 350-500 bin arası ea da sıralama yapıyor istanbulda oturuyoruz. şehir dışı olabilir. amacı sadece gitmek ne önerirsiniz üniversite olarak?