Konu
üniversite önerisi
12-06-2025, 21:58:13
#2
Meraboy
Okumasın.
En kötü açıköğretim iktisat okusun memur olur bu esnada dışarda çalışsın çok daha mutlu olur ve mezun olduktan sonraki döneminden daha fazla kazancı olur.