srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kötü mü hocam oraya gideceğim :d
Aslında durum şöyle, Bingöl Halkı çok muhafazakâr bir kesim. Bu yüzden insanları biraz tuhaf algılayabilirsin. Sosyal aktivite yerleri neredeyse hiç yok kadar az. Belediye otobüsü sistemi orada yok otobüsler özeldir. Bingöl de nereye gidersen git mutlaka aktarma ile gidersin. Bu yüzden yurdun dan üniversiteye mesafa 10 dakika ise aktarma ile yarım saate gidersin. Ama öğrencilerin rahatlıkla geçinebileceği nadir şehirlerden birisidir. Kampüs güzel, esnafları cana yakın iyi insanlardır. Ben Bingöl üniversitesinde okuduğum süreç boyunca 1 yıl da basın fotoğrafçısı olarak çalıştım.