Merhabalar, 2 senelik bir önlisans bölümü okuyordum. Normalde 2024'te mezun olmam lazımdı ancak okulu bıraktım ve alttan birçok dersim kaldı. Bu senenin ilk dönemi de aynı şekilde alttan derslere ve sınavlara girmeden bitti. İkinci dönem için de ders kaydımı yapmadım.
Seneye halletme şansım var mı bunu?
Önlisans kaç sene alttan alınabilir?
7
●226
- 06-02-2025, 01:28:11(1) Öğrencilere öğrenimlerini tamamlamaları için tanınan program süresi, yabancı dil hazırlık sınıfı hariç, 2 yıllık ön lisans programları için 4 yarıyıl/2 yıl; 4 yıllık lisans programları için 8 yarıyıl/4 yıl; 5 yıllık lisans programları için ise 10 yarıyıl/5 yıldır.
- 06-02-2025, 01:28:58Okuduğum dönem +2 yıl mı oluyor yani hocamalihankiyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2025, 01:30:06total 4 yılda bitirmeniz gerekiyor bence ama en son okuldan atılma kalktı diye bi muhabbet dönüyordu öğrenci işlerini arayıp öğrenebilirsin garanti olsun
- 06-02-2025, 01:30:37Tamamdır teşekkür ederim hocamalihankiyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2025, 01:42:56staj için hangi öğretim elemanına atanmışım diye bakarken denk geldim az önce bende hocam, 2010 kayıtlı öğrenci var, 2016,2018 vs.eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2025, 01:43:38Teşekkürler hocamSaul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle