• 06-02-2025, 01:25:12
    #1
    Merhabalar, 2 senelik bir önlisans bölümü okuyordum. Normalde 2024'te mezun olmam lazımdı ancak okulu bıraktım ve alttan birçok dersim kaldı. Bu senenin ilk dönemi de aynı şekilde alttan derslere ve sınavlara girmeden bitti. İkinci dönem için de ders kaydımı yapmadım.
    Seneye halletme şansım var mı bunu?
  • 06-02-2025, 01:28:11
    #2
    (1) Öğrencilere öğrenimlerini tamamlamaları için tanınan program süresi, yabancı dil hazırlık sınıfı hariç, 2 yıllık ön lisans programları için 4 yarıyıl/2 yıl; 4 yıllık lisans programları için 8 yarıyıl/4 yıl; 5 yıllık lisans programları için ise 10 yarıyıl/5 yıldır.
  • 06-02-2025, 01:28:58
    #3
    alihankiyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (1) Öğrencilere öğrenimlerini tamamlamaları için tanınan program süresi, yabancı dil hazırlık sınıfı hariç, 2 yıllık ön lisans programları için 4 yarıyıl/2 yıl; 4 yıllık lisans programları için 8 yarıyıl/4 yıl; 5 yıllık lisans programları için ise 10 yarıyıl/5 yıldır.
    Okuduğum dönem +2 yıl mı oluyor yani hocam
  • 06-02-2025, 01:30:06
    #4
    total 4 yılda bitirmeniz gerekiyor bence ama en son okuldan atılma kalktı diye bi muhabbet dönüyordu öğrenci işlerini arayıp öğrenebilirsin garanti olsun
  • 06-02-2025, 01:30:37
    #5
    alihankiyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    total 4 yılda bitirmeniz gerekiyor bence ama en son okuldan atılma kalktı diye bi muhabbet dönüyordu öğrenci işlerini arayıp öğrenebilirsin garanti olsun
    Tamamdır teşekkür ederim hocam
  • 06-02-2025, 01:42:56
    #6
    Gold üye
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır teşekkür ederim hocam
    staj için hangi öğretim elemanına atanmışım diye bakarken denk geldim az önce bende hocam, 2010 kayıtlı öğrenci var, 2016,2018 vs.
  • 06-02-2025, 01:43:38
    #7
    Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    staj için hangi öğretim elemanına atanmışım diye bakarken denk geldim az önce bende hocam, 2010 kayıtlı öğrenci var, 2016,2018 vs.
    Teşekkürler hocam
  • 06-02-2025, 08:54:05
    #8
    4 yıl olması lazım. 4 yıl sonunda bitmezse ek sınav vs açarlar büyük ihtimal. Üniversitenin yönetmeliğine bakın illa yazar orda.