Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
staj için hangi öğretim elemanına atanmışım diye bakarken denk geldim az önce bende hocam, 2010 kayıtlı öğrenci var, 2016,2018 vs.
Teşekkürler hocam