Merhabalar, 2 senelik bir önlisans bölümü okuyordum. Normalde 2024'te mezun olmam lazımdı ancak okulu bıraktım ve alttan birçok dersim kaldı. Bu senenin ilk dönemi de aynı şekilde alttan derslere ve sınavlara girmeden bitti. İkinci dönem için de ders kaydımı yapmadım.
Seneye halletme şansım var mı bunu?