Buraya, Türkiye'de hangi ili yazarsan yaz, "-yaşanır tabii" cevabı alırsın. Aksini söyleyen(ler) illa olacaktır. Ama yaşanabilir alan, senin sosyal çevren kadar var aslında. (bana göre...) Bursa çok kolektif bir şehir, her alanda aktivite bulabilirsin. -Dağ -Deniz -Tiyatro -Müzik -Bar -Cafe vb. tatminkar olursun. Çünkü; nüfusu yüksek olan bir şehir Bursa olması da lazım zaten. Çok 24 saat yaşayan bir şehir değildir, cumartesi günleri bunu bir nebze deneyimlersin pazar tatilinden dolayı. Bölgesel kültürel farklılıklar hissedilebilir şekilde var diyebilirim, mozaik bir yapıda. Yıldırım ve Osmangazi biraz daha tutucu alanlarken, Nilüfer, 100 Yıl, Görükle gibi bölgeler daha ılımlı bir ikili ilişkilere sahip alanlardır. Kira ufak şehirlere göre pahalı gözükebilir. Buda yine şehirde yaşayan kişi sayısının fazla olması ile alakalı... İçinde sanayi bölgeleri vb olduğu için göç alıyor. Yerli ve Mülteci olarak... Bazı bölgelerde Suriyeli kişi sayısı fazla olabilir, o kısımları inan bir Bursalı olarak ben çok kullanmıyordum, şuanda da kullanmıyorum. Hava 4 mevsim yaşanan bir yer hem deniz hem dağ olduğu için. En önemli kısmı Büyükşehir olmasına rağmen dingin kalmayı başaran bir şehir Bursa bu yönünü seviyorum.