Doğma büyüme İstanbul'da yaşayan Balıkesir mezunu 16 ülke gezmiş Uludağ Yüksek yapmış Ankara'ya 2 haftada bir giden bir birey olarak yorumluyorum :
1) yaşanır.
2) Görükle genç olarak beklentini oldukça karşılar.
3) Aktiviteden beklentine bağlı olarak. Uludağ çıkılır, kamp atılır, konum olarak iyi bir yer olduğundan şehirdışına rahat gidilir, akşamları mekanlarda eğlenilir.
4) Görükle genç kesim olduğu için normal bir Türk genci ortalaması vardır. Bursa'nın içine girildiğinde biraz daha yaşlı ve Anadolu düşüncesi hakim olur.
5) Ankara kadar iyi değil fakat Mersin kadar bunaltıcı da değil.
6) Yok.
Bursa ve Görükle(Nilüfer) farklı değerlendirilmiştir. *