Bursa çok güzel şehirde Suriyeli çok hocam buna hazır ol yani , fiyat olarak da bazı şeyler İstanbul dan pahalı gelebilir. Son 5 yılda herşey pahalandı Bursa'da.
Gezme tozma tatil vs için aranan kandır bursa 4 mevsim alternatifi vardır. Yazın sıcak kışın soğuk olur. 4 mevsimi tam yaşarsın
Bursa'da yaşanır mı?
23
●1.156
- 05-10-2024, 09:41:17Bu kadar çok seveninin olacağını beklemiyordum =)
Değerli yorumlarınız için teşekkürler, herkesin ortak kanısı güzel ise bir denemekte fayda var.
Doğu Anadolu - Akdeniz - Karadeniz bu 3 bölgede de yaşadım şimdi sıra Marmara bölgesinde
- 05-10-2024, 10:00:09Yaşamadım ama her sene 2 kere gecerim her gectigimde uğrar farklı yerlerini kesfederim
- 05-10-2024, 10:04:34Önümüzdeki aylarda bilgisayar mühendisliğinden mezun olacağım. Ankara'da kiralar çok yüksek ve ödenen fiyatlarla evi kıyasladığımda Bursa / Nilüfer çok daha makul geliyor. (15-20k bandında çok güzel evler var.)
- Bursa'da Yaşanır mı? Bursa'da yaşanır evet lakin iş imkanı olarak İstanbul'a göre düşüktür.
- Ortamı nasıl? Bursa ortamları güzeldir, Görükle, Nilüfer (FSM) tarafları canlı oluyor genelde. Özlüce yeni yeni canlanmaya başladı mekanlar olarak.
- Aktivite olarak ne yapılabilir? Aktivite olarak Bursa'da kışları kayak yapabilir, yazları ise Mudanya, Gölyazı, Müzeleri (kışında) gezebilirsin. Tarihi (kışında) yerleri gezebilirsin.
- İnsanları nasıl? (Genel bir kanı vardır, mesela çoğu Bursalı tanıdığım aslında Erzurumlu) Bursa'nın %45 üstü Doğuludur, %45 Üstü Karadenizlidir. Geri Kalan %10'luk kesim yerlisidir (göçmenler ile) Mülteciler'i saymıyoruz. 17 Senedir bursadayım herhangi bir sorun yaşamadım. Lakin ülke'nin neresine gidersen git ve ya dünya'nın kötü insan vardır
- Hava sıcaklıkları bunaltıcı mı? Hava sıcaklıkları bu birazda sana kalmış. Sıcağı seven de bunalıyor sevmeyende. Kışları, üşüyen de var yanan da
- Bursada X çok pahalı diye belirtebileceğiniz bir durum var mı? Türkiye şartları diyelim ve kısa keselim

- 05-10-2024, 10:25:16manastırdayım hocam bende yıllardır, gemlik Bursanın yaşanılacak en güzel yeri iş imkanı dışında tabiBezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2024, 10:46:37Manastır iyidir hoştur ama merkezdeki sıcaklık yoktur. Yüksek binalar siteler beni hep bunaltmıştır fakat dediğin doğru gemlik bursa ilçeleri arasında bir başka güzel 😀Marques34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle