Marques34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
manastırdayım hocam bende yıllardır, gemlik Bursa’nın yaşanılacak en güzel yeri iş imkanı dışında tabi
Manastır iyidir hoştur ama merkezdeki sıcaklık yoktur. Yüksek binalar siteler beni hep bunaltmıştır fakat dediğin doğru gemlik bursa ilçeleri arasında bir başka güzel 😀