manastırdayım hocam bende yıllardır, gemlik Bursanın yaşanılacak en güzel yeri iş imkanı dışında tabi
Manastır iyidir hoştur ama merkezdeki sıcaklık yoktur. Yüksek binalar siteler beni hep bunaltmıştır fakat dediğin doğru gemlik bursa ilçeleri arasında bir başka güzel 😀