• 29-12-2023, 16:40:38
    #10
    ders çıkışı işi vardır neden böyle düşünüyorsunuz😂
  • 29-12-2023, 16:40:49
    #11
    Kişisel Rütbe
    Ben kızın birine sınavda yardım etti diye çikolata hediye etmiştim. Kız da çok güzeldi bana kaç kere gel beraber kafeye gidelim demişti. Şimdi aklıma geldi ah kafama sıçaım ya keşke gitseydim
  • 29-12-2023, 16:42:12
    #12
    Ekstra söylemem gereken durum şu onun kız arkadaşı gelince işler değişti gibi oldu bende konu bulamadım konuşacak neyse haftaya bakarız.
  • 29-12-2023, 16:42:39
    #13
    Ne alaka hacı yorumlara bak

    Kız normal görüşürüz demiş, paranoyaklık yapıp bunu "beni reddetti, beni sevmedi" gibisinden düşünmenin mantığı yok. Kızla ilk tanışman; kız gelip sana hadi beraber gidelim yurda/eve diyecek hali yok ya.
  • 29-12-2023, 16:43:06
    #14
    tamam oglum görüşürüz demiş ilk anda beraberlik mi teklif edecek
  • 29-12-2023, 16:44:03
    #15
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbrahim tatlısesin bir klibinin başlangıcında ''Nereye gidiyorsun'' ''La gelir misin lütfen'' diye bağırışları geldi aklıma

    Hocam beğenmemiş olabilir veya düşünmek için zaman kazanmaya çalışıyor olabilir. Bundan sonraki süreçte tavsiyem yakınlarında olun ama iletişim kurmayın en fazla selam verip geçin. Olumlu olursa o da sizin yanınıza gelip muhabbet eder zaten
    kafamda çalıyor ya ahahhahah

    https://www.youtube.com/watch?v=EmRjDzwrCmg
  • 29-12-2023, 16:44:11
    #16
    Daha ilk günden çok hızlı gitmene gerek yok yavaş yavaş ilerler.
  • 29-12-2023, 16:44:57
    #17
    Üniversite okuduğunu varsayar isek minimum 18 yaşında oluyorsun hayatında hiç bir kızla tanışılır bilmedin galiba komiğime geldi yorumlar daha da komik
  • 29-12-2023, 16:45:25
    #18
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka hacı yorumlara bak

    Kız normal görüşürüz demiş, paranoyaklık yapıp bunu "beni reddetti, beni sevmedi" gibisinden düşünmenin mantığı yok. Kızla ilk tanışman; kız gelip sana hadi beraber gidelim yurda/eve diyecek hali yok ya.
    Hah sonunda aradığım yorum, alıştık artık her şeyi negatife yormaya.