Ne alaka hacı yorumlara bak

Kız normal görüşürüz demiş, paranoyaklık yapıp bunu "beni reddetti, beni sevmedi" gibisinden düşünmenin mantığı yok. Kızla ilk tanışman; kız gelip sana hadi beraber gidelim yurda/eve diyecek hali yok ya.