Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İbrahim tatlısesin bir klibinin başlangıcında ''Nereye gidiyorsun'' ''La gelir misin lütfen'' diye bağırışları geldi aklıma

Hocam beğenmemiş olabilir veya düşünmek için zaman kazanmaya çalışıyor olabilir. Bundan sonraki süreçte tavsiyem yakınlarında olun ama iletişim kurmayın en fazla selam verip geçin. Olumlu olursa o da sizin yanınıza gelip muhabbet eder zaten
kafamda çalıyor ya ahahhahah

https://www.youtube.com/watch?v=EmRjDzwrCmg