Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alaka hacı yorumlara bak

Kız normal görüşürüz demiş, paranoyaklık yapıp bunu "beni reddetti, beni sevmedi" gibisinden düşünmenin mantığı yok. Kızla ilk tanışman; kız gelip sana hadi beraber gidelim yurda/eve diyecek hali yok ya.
Hah sonunda aradığım yorum, alıştık artık her şeyi negatife yormaya.