• 05-07-2022, 18:55:43
    #1
    Erzurum teknik üniversitesi bilgisayar müh. 2.sınıf'a geçtim. Agnom 3.02, omü'ye yatay geçiş yapmak istiyorum. Yapabilir miyim acaba ? Daha önce yatay geçiş yapan varsa bilgilendirebilir mi beni.
  • 05-07-2022, 18:57:45
    #2
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erzurum teknik üniversitesi bilgisayar müh. 2.sınıf'a geçtim. Agnom 3.02, omü'ye yatay geçiş yapmak istiyorum. Yapabilir miyim acaba ? Daha önce yatay geçiş yapan varsa bilgilendirebilir mi beni.
    Şimdi şöyle hocam öncelikle yatay geçişte kontenjan olması gerekiyor. Ortalamanız yüksek bölümünüze göre kontenjan var ise mutlaka geçişiniz onaylanır
  • 05-07-2022, 18:59:53
    #3
    emirhanciko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi şöyle hocam öncelikle yatay geçişte kontenjan olması gerekiyor. Ortalamanız yüksek bölümünüze göre kontenjan var ise mutlaka geçişiniz onaylanır
    Umarım onaylanır hocam hep hayalimdir samsunda okumak. 170k ya girmiştim geçen sene, şansımı yatayda deniyorum şimdi de
  • 05-07-2022, 19:01:25
    #4
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım onaylanır hocam hep hayalimdir samsunda okumak. 170k ya girmiştim geçen sene, şansımı yatayda deniyorum şimdi de
    Deneyin hocam umarım olur
  • 05-07-2022, 19:40:51
    #5
    Atatürk üniversitesi daha iyidir hocam bi orayı düşünün derim
  • 05-07-2022, 19:50:00
    #6
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk üniversitesi daha iyidir hocam bi orayı düşünün derim
    yok hocam sağolun