Erzurum teknik üniversitesi bilgisayar müh. 2.sınıf'a geçtim. Agnom 3.02, omü'ye yatay geçiş yapmak istiyorum. Yapabilir miyim acaba ? Daha önce yatay geçiş yapan varsa bilgilendirebilir mi beni.