Şimdi şöyle hocam öncelikle yatay geçişte kontenjan olması gerekiyor. Ortalamanız yüksek bölümünüze göre kontenjan var ise mutlaka geçişiniz onaylanır
Umarım onaylanır hocam hep hayalimdir samsunda okumak. 170k ya girmiştim geçen sene, şansımı yatayda deniyorum şimdi de