• 15-06-2022, 23:55:28
    #19
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gercek olduguna inanılan bir efsaneye göre resmi dil için yaptıklan oylamada 1 oy ile ingilizce kazanmış. yoksa ispanyolca olacakmış
    Valla her pisliğin altında arkada saklanmış İngiltere çıkıyor hocam , onların kolonisi olması mantıklı geldi bana
  • 15-06-2022, 23:56:44
    #20
    Hocam bunu soruyorsanız artık. Gerçi ingiltere ile amerikan ingilizcesi aksan vs. farklı da.
    İngiltereden kopma meselesi.
  • 16-06-2022, 00:00:53
    #21
    Amerikanın yerlisi kızılderililerdir. lanet ingiliz ve sömürgeleri tarafından yerlisi kıyılmıştır, her sömürge ülkelerde yaptıkları taktikleri orada da yapmıştır. kültürünü ve ideolojini ele geçirirler, yeni nesilleri buna göre eğiterek görevlerini empoze ederler.
  • 16-06-2022, 00:06:51
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İngilizce değil miymiş yaw
  • 16-06-2022, 00:10:12
    #23
    DESPERADOW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce değil miymiş yaw
    İngiltere'nin kurduğu başka bir koloni ülkesiymis
    Zaten her taşın altında Amerikayi öne süren İngiltere çıkıyor.
  • 16-06-2022, 01:18:20
    #24
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır güzel bir konu bulmuşken bende bir soru sorayım
    Sizce bir gün tüm dünya tek devlet olabilir mi? Hatta alt tabakadaki insanların daha rahat yaşam sürdüğü bir dünya düzeni mümkünmü?
    O dediğin uzaylılar falan gelince olur hocam. Star trek gibi 😅
  • 16-06-2022, 03:24:30
    #25
    Çünkü Amerika kıtası sonradan keşfedildi ve yerlilerin yerini farklı ırklar aldı. (İngilizler, İspanyollar, Fransızlar vb.) Bu yüzden zaten kendi dilleri vardı. Neden yeni bir dil üretsinler?
    Amerika kıtasında bulunan hiç bir ülkenin kendi dili yok, buna bakarak anlayabilirsiniz.
  • 16-06-2022, 10:39:16
    #26
    Çünkü böyle şeylere ihtiyaçları yok, basit milliyetçilikle uğraşmak yerine üretim, inovasyon ve arge gibi şeylere yoruyorlar kafayı. O yüzden dünyada sözü geçen firmalar ya Amerikan ya da büyük paydaşları Amerikan. Şimdi bunu okuyup siyahiler vs. anlatıp hani milliyetçilik yok vs. diyecektir. Dibi görmeden yükselmek maalesef çok mümkün değil ki orada da konu milliyetçilik değil ten rengi üzerinden bir ırkçılıktı.
  • 16-06-2022, 10:46:03
    #27
    ingiltere kraliyet ailesinin başarısı.