Çünkü Amerika kıtası sonradan keşfedildi ve yerlilerin yerini farklı ırklar aldı. (İngilizler, İspanyollar, Fransızlar vb.) Bu yüzden zaten kendi dilleri vardı. Neden yeni bir dil üretsinler?
Amerika kıtasında bulunan hiç bir ülkenin kendi dili yok, buna bakarak anlayabilirsiniz.