Çünkü böyle şeylere ihtiyaçları yok, basit milliyetçilikle uğraşmak yerine üretim, inovasyon ve arge gibi şeylere yoruyorlar kafayı. O yüzden dünyada sözü geçen firmalar ya Amerikan ya da büyük paydaşları Amerikan. Şimdi bunu okuyup siyahiler vs. anlatıp hani milliyetçilik yok vs. diyecektir. Dibi görmeden yükselmek maalesef çok mümkün değil ki orada da konu milliyetçilik değil ten rengi üzerinden bir ırkçılıktı.