Konu
Amerika'nın neden kendi dili yok ?
15-06-2022, 23:55:28
#19
dnaz
msergek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gercek olduguna inanılan bir efsaneye göre resmi dil için yaptıklan oylamada 1 oy ile ingilizce kazanmış. yoksa ispanyolca olacakmış
Valla her pisliğin altında arkada saklanmış İngiltere çıkıyor hocam , onların kolonisi olması mantıklı geldi bana