msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gercek olduguna inanılan bir efsaneye göre resmi dil için yaptıklan oylamada 1 oy ile ingilizce kazanmış. yoksa ispanyolca olacakmış
Valla her pisliğin altında arkada saklanmış İngiltere çıkıyor hocam , onların kolonisi olması mantıklı geldi bana