• 08-04-2022, 22:20:50
    #10
    sinanozaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son bulduğum yerde günde çoğu zaman 15 saaten civari çalışıyoruz cumartesi de aldığım aylık 600 tl devlet parayı şirkete veriyor adam bize yarısından azını veriyor. Suan böyle bir yerde çalışıyorum
    "LİSE" öğrencisi iseniz kanunen 1276 TL ücret alırsınız. ve bu ücreti devlet vermez. firma size öder. Firma bu ücreti size ödediğine dair dekontu okul idarenize iletir ve okul idareniz firmanın çalışan sayısına göre bu paranın 1/3 yada 2/3 ünü firmaya geri öder.
    ama bu geri ödemenin olması paranın sizin hesabınıza yatırıldığını kanıtlamanız gerekir.
    (bazı yerlerde de ücreti elden aldığınıza dair imanız bunun için yeterli olur)

    yani size ücret vermeden devletten ücret alamaz.
  • 08-04-2022, 22:23:17
    #11
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "LİSE" öğrencisi iseniz kanunen 1276 TL ücret alırsınız. ve bu ücreti devlet vermez. firma size öder. Firma bu ücreti size ödediğine dair dekontu okul idarenize iletir ve okul idareniz firmanın çalışan sayısına göre bu paranın 1/3 yada 2/3 ünü firmaya geri öder.
    ama bu geri ödemenin olması paranın sizin hesabınıza yatırıldığını kanıtlamanız gerekir.
    (bazı yerlerde de ücreti elden aldığınıza dair imanız bunun için yeterli olur)

    yani size ücret vermeden devletten ücret alamaz.
    O ücreti veriyor ama şart olarak benden o parayı geri alıyor banka sadece dekont verelim onlar parayi alsın diye var ☺
  • 08-04-2022, 22:26:49
    #12
    sinanozaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ücreti veriyor ama şart olarak benden o parayı geri alıyor banka sadece dekont verelim onlar parayi alsın diye var ☺
    .
    siz kendi paranızı kendi ellerinizle geri veriyorsanız buna kimse birşey diyemez maalesef. ya bu durumu kabullenmeye devam edeceksiniz ya da sizi kontrole gelen öğretmene yada okul idarenize durumu bildireceksiniz.


    önünüzde 1 hafta tatil var.
    bu tatilde daha uygun bir staj yeri aramak için güzel bir fırsat.