sinanozaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O ücreti veriyor ama şart olarak benden o parayı geri alıyor banka sadece dekont verelim onlar parayi alsın diye var ☺
.
siz kendi paranızı kendi ellerinizle geri veriyorsanız buna kimse birşey diyemez maalesef. ya bu durumu kabullenmeye devam edeceksiniz ya da sizi kontrole gelen öğretmene yada okul idarenize durumu bildireceksiniz.


önünüzde 1 hafta tatil var.
bu tatilde daha uygun bir staj yeri aramak için güzel bir fırsat.