BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"LİSE" öğrencisi iseniz kanunen 1276 TL ücret alırsınız. ve bu ücreti devlet vermez. firma size öder. Firma bu ücreti size ödediğine dair dekontu okul idarenize iletir ve okul idareniz firmanın çalışan sayısına göre bu paranın 1/3 yada 2/3 ünü firmaya geri öder.
ama bu geri ödemenin olması paranın sizin hesabınıza yatırıldığını kanıtlamanız gerekir.
(bazı yerlerde de ücreti elden aldığınıza dair imanız bunun için yeterli olur)

yani size ücret vermeden devletten ücret alamaz.
O ücreti veriyor ama şart olarak benden o parayı geri alıyor banka sadece dekont verelim onlar parayi alsın diye var ☺