• 18-09-2020, 20:40:23
    #1
    Merhaba ben bu dönem sonu yatay geçiş yapmayı planlıyorum aynı bölüm farklı şehir,okul şeklinde fakat merak ettiğim bir şey var yatay geçiş için üniversite sınav puanıma mı bakılıyor yoksa bu dönem okulda ki genel ortalama mı ? alttan dersim kalmaması gerektiğini vs. Biliyorum bu konuda bilgili arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
  • 18-09-2020, 20:42:29
    #2
    Yatay geçiş için okul puanına bakıyorlar.
  • 18-09-2020, 20:43:02
    #3
    Misafir
    geçiş yapacağın üniversitenin yatay geçiş önergesini okumalısın. her üniversitenin şartı farklıdır.
    • mertzafer
    • ATASEVEN
    mertzafer ve ATASEVEN bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2020, 20:43:44
    #4
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatay geçiş için okul puanına bakıyorlar.
    yani hocam genel okul ortalamamı bu dönem yüksek tutarsam eğer üni puanım ile giremediğim üniversitelere de yatay geçiş yapmayı deneyebilir miyim ?
  • 18-09-2020, 20:45:12
    #5
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani hocam genel okul ortalamamı bu dönem yüksek tutarsam eğer üni puanım ile giremediğim üniversitelere de yatay geçiş yapmayı deneyebilir miyim ?
    Evet hocam istediğin üniversiteyi tercih edebilirsin lakin geçebileceğin bölüm şartları var. Senin bölümün hangilerine geçiş yapabiliyorsa onlara geçiş yapabilirsin. Bir de gitmek istediğin üniversitelerin web sayfalarından yatay geçiş kurallarına bakıp mesela 2,5 ort ve üzeri veya kaç kişi alıyorlar yatay geçişle onlara bakman lazm.
  • 18-09-2020, 20:45:32
    #6
    Hangi üniversiteyi istiyorsan o üniversitenin dönem arasında kurumlar arası yatay geçişi açması lazım. Eğer açarsa kendi şartları vardır ve GANO (genel akademik not ortalaması) na bakıyorlar. Unutma; gitmek istediğin üniversitenin geçişleri açması lazım. Dönem arasında bütün üniversiteler açmaz.
  • 18-09-2020, 20:46:24
    #7
    Her üniversitenin şartları farklıdır. ÖSYM puanını önemsemeyen okullar var.
  • 18-09-2020, 20:46:43
    #8
    Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçiş yapacağın üniversitenin yatay geçiş önergesini okumalısın. her üniversitenin şartı farklıdır.
    UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam istediğin üniversiteyi tercih edebilirsin lakin geçebileceğin bölüm şartları var. Senin bölümün hangilerine geçiş yapabiliyorsa onlara geçiş yapabilirsin. Bir de gitmek istediğin üniversitelerin web sayfalarından yatay geçiş kurallarına bakıp mesela 2,5 ort ve üzeri veya kaç kişi alıyorlar yatay geçişle onlara bakman lazm.
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi üniversiteyi istiyorsan o üniversitenin dönem arasında kurumlar arası yatay geçişi açması lazım. Eğer açarsa kendi şartları vardır ve GANO (genel akademik not ortalaması) na bakıyorlar. Unutma; gitmek istediğin üniversitenin geçişleri açması lazım. Dönem arasında bütün üniversiteler açmaz.
    bilgiler için teşekkürler şuan aklımda ki üniversiteler yatay geçiş şartlarına bakınacağım. Tekrardan teşekkür ederim.