Hangi üniversiteyi istiyorsan o üniversitenin dönem arasında kurumlar arası yatay geçişi açması lazım. Eğer açarsa kendi şartları vardır ve GANO (genel akademik not ortalaması) na bakıyorlar. Unutma; gitmek istediğin üniversitenin geçişleri açması lazım. Dönem arasında bütün üniversiteler açmaz.