Merhaba ben bu dönem sonu yatay geçiş yapmayı planlıyorum aynı bölüm farklı şehir,okul şeklinde fakat merak ettiğim bir şey var yatay geçiş için üniversite sınav puanıma mı bakılıyor yoksa bu dönem okulda ki genel ortalama mı ? alttan dersim kalmaması gerektiğini vs. Biliyorum bu konuda bilgili arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.