• 21-06-2020, 04:41:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar başvuru yapacağım lakin referans öğretmen ad soyad,telefon,mail istiyor. Okuduğum lise zamanında zibidi hocalar ile dolu olduğu için pek samimi değilim. Nasıl çözebilirim? Aynı okuldan olması gerekmiyor.
  • 21-06-2020, 04:44:19
    #2
    Boş bırak.
  • 21-06-2020, 04:45:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş bırak.
    En son seçenekre zorunlu diyor hocam
  • 21-06-2020, 05:03:21
    #4
    Bende hocalarımla 3 yıldır görüşmüyorum şuan arasam yüzsüzlük yapmış olurum.
  • 21-06-2020, 05:18:28
    #5
    "zibidi hocalar" başvurmayın
  • 21-06-2020, 05:33:02
    #6
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "zibidi hocalar" başvurmayın
    İşinizi düzgün yapanları tenzih ederim ama eğer okulunuz üst düzey pahalı (artık özeller de çöp) değilse yada sağlam bir Fen lisesinde değilseniz 10 öğretmenin 8'i gelip oturup parasını alma peşinde, öğretmen bile değil. Yine altını çiziyorum, işini yapan öğretmenleri tenzih ediyorum: Öğretmen olarak geçinen soytarı çok.
  • 21-06-2020, 05:38:22
    #7
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinizi düzgün yapanları tenzih ederim ama eğer okulunuz üst düzey pahalı (artık özeller de çöp) değilse yada sağlam bir Fen lisesinde değilseniz 10 öğretmenin 8'i gelip oturup parasını alma peşinde, öğretmen bile değil. Yine altını çiziyorum, işini yapan öğretmenleri tenzih ediyorum: Öğretmen olarak geçinen soytarı çok.
    Kesinlikle haklısınız ben zaten kişinin kullandığı kelime için söyledim aynı fikirdeyim
  • 21-06-2020, 05:43:05
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başvurmayın derim

    Birkaç sene önce 3 arkadaş başvurmuştuk, ben saçma sapan cevaplar verip geçmiştim, arkadaşım oldukça uzun yazıp açıklayıcı yazmıştı. Bir diğer arkadaşım ise sadece profil fotoğrafını doğru girmişti, ilk etapta "asdfsgfdhgds" gibi random veriler girecekti ama göze batacağından herhangi bir kitabın yazılarını paragraf paragraf kopyalayıp yapıştırmıştı.

    Sonuç olarak ben %40 indirimli burs, diğer arkadaşlarım %35 indirimli burs almıştı. Okuyup değerlendirdiklerini dahi düşünmüyorum.

    Amaçlarının tamamen reklam ve veri toplamak olduğunu düşünüyorum. İndirim ayağına parayla gidecekler çok olacaktır. O Yüzden bana kalırsa ne bunlardan medet umun, nede öğretmen sıfatını lekeleyen kişilik(siz)lere muhtaç kalın, yolunuza bakın.
  • 21-06-2020, 08:43:01
    #9
    Çevrende seni tanıyan bir öğretmenin numarasını yazabilirsin yorumlarda başvurma incelenmiyor diyenler olmuş başvurular kesinlikle inceleniyor bende Applybau Tam burs kazananlardanım Applybau sürecini işleyişini biliyorum.