THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"zibidi hocalar" başvurmayın
İşinizi düzgün yapanları tenzih ederim ama eğer okulunuz üst düzey pahalı (artık özeller de çöp) değilse yada sağlam bir Fen lisesinde değilseniz 10 öğretmenin 8'i gelip oturup parasını alma peşinde, öğretmen bile değil. Yine altını çiziyorum, işini yapan öğretmenleri tenzih ediyorum: Öğretmen olarak geçinen soytarı çok.