İşinizi düzgün yapanları tenzih ederim ama eğer okulunuz üst düzey pahalı (artık özeller de çöp) değilse yada sağlam bir Fen lisesinde değilseniz 10 öğretmenin 8'i gelip oturup parasını alma peşinde, öğretmen bile değil. Yine altını çiziyorum, işini yapan öğretmenleri tenzih ediyorum: Öğretmen olarak geçinen soytarı çok.
Kesinlikle haklısınız ben zaten kişinin kullandığı kelime için söyledim

aynı fikirdeyim